Selasa, 5 Oktober 2010

Rindu MAK...

Rindu MAK..
bunyi macam anak manja la plak..he he..
manja2 pun xpa..dengan mak kn??..bukan ngan org lain pun..heh heh..

Ntah la..kenapa ntah..kebelakangan ni aku asyik teringatkan mak ja..
kalau boleyh rasa nak dok dekat ngan mak ja tiap2 hari..
dok saja2..mula la pikiaq nak  tukaq p maktab IPDA la..apa la..
tapi aku taw..
semua tu angan2 yang xakan   jadi kenyataan punya...

Tahun ni umur mak dah menjangkau angka 57tahun..
(YA ALLAH..panjangkanlah umur mak aku..)
Dah makin meningkat dah umur mak rupanya..
tapi aku still rasa mak muda ja...
mungkin mak suka senyum kot...he he..rahsia mak tampak muda..

So,,untuk melepaskan rindu yang GILA2 punya kat mak,,
next week,, i'll be back home...
Aloq StaqQQQQQQQQQ..wait 4 me k!!!
Sayang mak SANGAT2.....



        -Ok..mak saya sangat COOL-
        -END-

Tiada ulasan: