Sabtu, 9 Oktober 2010

Contact lens...

Assalamualaikum..
Alhamdulillah kerana diri ini masih dikurnia nikmat sihat..
tyme sihat2 ni la kita boleh buat apa yg suka dan kita nak kn??
satgi sakit ka apa ka..dah xboleh nak buat apa yang kita suka....

Sebenarnya minggu lepas aku ada beli contact lens..
Sementara mata aku boleh terima penggunaan kanta lekap ni,,
aku pakai ja..tapi beringat jugak la..
takut jadi apa2 kat mata..
xpasai2 mata aku buta ka apa..nauzubillah..

Kanta lepkap ni aku beli dr anak murid kakak aku..
Walaupun  dy jual on9,,aku macam yakin ja nk beli ngan dy..
bukan apa..xkan la dy nak promote benda yg xelok untuk cikgu dy kan???
tambah2 lens ni dah menjadi perniagaan turun temurun family dy..
mesti product dy pun mesti yg terbaik kn??hrap2 betul la..
berbekalkan semua ni la aku makin bersemangat gila2 punya nak beli lens kt dy..

Kali ni aku beli warna pink..aku tgk kakak aku pakai tyme raya hari tu ok..
so,,aku pun beli jenis yg sama..sebijik..
Apa yang aku suka lagi pasal lens ni ialah kita xpayah beli dua pasang..
*Ni khas utk sapa2 yang power dy sebelah lain sebelah lain ja..
Sebab apa??
sebab dy packing dalam botol yang berasingan left n right..
So,,xpayah bazir2 duwet beli dua pasang..dah jimat kan??

Kat bawah ni lens yg aku beli..besar skit dr saiz biasa 16mm..




More information,,just go here IRENA TAN

Ni hasil bila kanta lekap ni melekat kat biji mata aku..
Skali pandang nampak macam bukan pink..ala2 amethyst gitu...




Really2 satisfied with the lens..very comfortable..no complication yet *macam akan ada plak..
mintak2 jangan la..hopefully it will be ok sampai aku rasa nak buang dy...
InsyaAllah.. 



Tiada ulasan: