Jumaat, 15 Oktober 2010

LAPTOP..

Bismillahirrahmanirrahim..
Berbicara tentang laptop..
Akceli aku xpenah lagi beli laptop sendiri..
dasar kedekut piang..
kheja nak mintak simpati org ja..ha ha 
Aku sanggup xbeli laptop guna duwet aku,
dan sanggup menggunakan laptop usang ni demi menjaga duet makan aku.
ha ha..patut la gemok!!opssss..
Ni la laptop yang aku pakai skarang..
Umoq dy dah 7 Tahun..
Kalau dy orang,,dah masuk darjah 1 dah tahun ni..
Baguih sangat..xbanyak buat hal..
cuma satu ja..screen dy ni dah macam PENJARA.ha ha..

Ni la dy..gedabak nak mampoih..berat tok sah habaq la..
rebeh pala bau aku nak bawak..he he..
Xpa2..janji hang baik ngan aku..jangan dok wat pasai pulak lepas ni..
_END_


4 ulasan:

dabel "a" berkata...

weh,laptop hang ni bukan suke membirukan screen die ke tyme kite sibok nak wat asgnmnt?oppsss,terbagitau plak..kekekeke

ousna90 berkata...

woi.. bila???ha ha..dy buat gimik ja tuh...dy baik..kena puji skit..satg buat perangai mampuih aku sem depan..ha ha

dabel "a" berkata...

hahaha..mule la xmoh ngaku tuh..mentang2 kesah laptop die masuk blog..huahua..ala, hang gak yang dok menyebai teruih tutup main suis tu..arghh terbagitau lagi..haha

ousna90 berkata...

ahaks..laptop ai masuk blog ok!!ha ha..bab tutup tu,,xbiru pun aku bantai tutup..ha ha