Khamis, 21 Oktober 2010

PAMERAN LITERASI BAHASA.. JOHAN!! YEAH!!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

Semalam dari jam 9 pagi hingga 12 tengahari,, 
telah berlangsungnya Pemeran Literasi Bahasa
daripada pelajar PISMP semester 2 IPGKDRI..
OK.best..meriah..sambutan amatlah memberansangkan..
Ramai sangat org datang..he he..
Jutaan terima kasih aku ucapkan kepada pelawat2 pameran semalam..
ceh..macam la depa baca blog aku..ha ha..
Ekceli kan..aku kan..
Aku puas hati gila..
Sebab apa???
sebab tengok unit sendiri punya corner..
perhh..terBAIK..
Unit lain pun sama jugak..xkurang hebatnya..
Alat Bantu Mengajar depa pun best..cantik..kreatif..menarik..
Itu cerita pasal pameran semalam..
Cerita pasal harini pulak..
Ok..pagi tadi masa majlis penutup minggu bahasa,,
Unit aku dapat JOHAN pameran!!..syukur2..
xsia-sia usaha budak2 unit aku..
sampai xtdo malam nak siapkan bahan2 pameran...
Apa2 pun,,semua unit terbaik..cuma mungkin xdak rezeki org kata kan??

ok..dalam banyak2 ABM yang dipamerkan,,
aku amat tertarik dengan ABM kat bawah ni iaitu 

KAD SUKU KATA
Kalau xsilap aku,,
ABM ni Unit Kajian Sosial punya hasil kerja..
Simple..Cuma guna mounting board saja..
Aku tertarik dengan kekemasan dy sebenaqnya..he he


Kad suku kata ni juga boleh digerak2kan..
suka sangatttttt..
Ok..menarik kn??
so,,kepada guru2 mahupun bakal guru..
bolehlah ubahsuai atau buat penambahbaikan
 kat KAD SUKU KATA ni sebagai tatapan untuk anak murid anda..
ok..itu saja..Wassalam..

END..


2 ulasan:

s1t1 2uL41k4 berkata...

wah.. boleh tiru ni untu subjek jawi.. =)

ousna90 berkata...

boleh2..cuma perlu buat penambahbaikan sikit..he he..cikgu mesti kreatif..