Rabu, 16 Mac 2011

MILO mengandung lagi..YAHOOOOOOO!!

Assalamualaikum..

Berita baik..
kucing aku yang bernama MILO..
mengandung lagi..
alhamdulillah...
patah tumbuh hilang berganti nampaknya..
moga2 kandungan dia kali ni sihat dan setanding dengan kandungan yang ke 2 haritu..
cuma yang ke 2 haritu semua dah pergi xkembali disebabkan KEHILANGAN dan KEMATIAN..
wuwuuwuwuuwuuw ='(
penat mak aku bagi makan..tapi xpala..nak buat macam mana..benda dah jadi..
apa yang pasti,,akan muncul generasi MILO terbaru punya xlama lagi..yeaahaaa
aku xpasti bila MILO due..tapi rasanya bulan depan kot..eceh..
dah makin membulat dah aku tengok perut dy tadi..
SERONOKKKKKKK!!
Ni MILO masa last year..latest punya aku xsempat nak ambik..


psttt : Supaya MILO mendapat zuriat yang mampu membantu menggembirakan hidup tuannya yang yang dalam kesepian..terutamanya mak dan ayah yang berDUA ja kat rumah..taw MILO taw!!*kalau la MILO dapat baca blog..kan best.
=END=


2 ulasan:

Anis Nasri berkata...

milo.. comey nye nama die..
hihihi

ousna90 berkata...

he he..nama dia milo sebab bulu dy macam MILO terlebih susu..