Khamis, 17 Mac 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


Assalamualaikum..

Ni 1st tyme aku join segmen Ben Ashaari..
sebelum ni teringin nak buat..tapi xbuat2 pun..
so,,kali ni aku join betoi2..
kalau hampa nak join,,boleh lagi..sempat lagi ni..
tarikh TUTUP ,,tengah malam ni..
klik banner kat bawah ni kalo nak join..CEPAT!!



1.Anda pernah jatuh cinta? apakah yang membuatkan anda
jatuh cinta? kerana fizikal atau keperibadiannya?
Pernah..jatuh cinta sebab dua2..fizikal dan peribadi ..

2.Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih
pasangan hidup? kenapa?
YA, sebab fizikal tu boleh nampak..kalo xsedap mata memandang,,
ada ja aku nak kutuk..ha ha...betoi la..ni aku ikhlas..xtipu punya..


3.Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik? kenapa?
Jari...sebab aku suka  tengok jari orang..

4.Pendapat anda, jika pasangan yang dah berkahwin
mengatakan 'berisi tandanya bahagia'... apakah anda setuju?
Setuju!!ha ha..berisi tandanya bini dia pandai jaga makan minum dia la kan..


5.Setujukah, lelaki kacak biasanya kaki perempuan dan
perempuan cantik pula materialistik? jelaskan...
Skarang ni dak jugak..
yang xhensem pun berlungguk ja jadi kaki pompuan..
dan yang xcantik pun ada ja materialistik..

6.Berikan contoh lelaki idaman?
sila jelaskan pilihan anda... kenapa anda pilih si dia?
Apa yang penting,,ada AGAMA..


7.Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang?
Ya..sangat berpuas hati..


8.apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri?
Alhamdulillah..bersyukur dengan fizikal yang sempurna..
cuma nak KURUS banyakkkkkkkk lagi.. =p

9.Perlukah seorang wanita/lelaki menjaga tubuh badan
kerana kehendak pasangannya?
  
Ikut pada orang jugak..pada aku,,penting jugak..tapi aku ni pun xkurus2 lagi camana??ha ha ha

10.Zaman sekarang ini, terlalu banyak produk menguruskan badan..
apakah anda rasa ianya benar2 mujarab? ada bukti?
Ada yang boleh pakai ada yang x..
Stakat ni,,ada jugak yang betul2 jadi..tapi mesti disiplin gila2 punya..
aku xtahan la disiplin2 sangat ni...hadddoyyyyyyyy..

DONE!!

3 ulasan:

solo molo berkata...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

sha berkata...

Singgah sini dari Blog Abg Ben.

Macam-macam cita rasa. itulah kita, manusia, pelbagai ragam.


nak kurus, kena la berusaha kak sayang.. No pain, no gain. :-)

ousna90 berkata...

solo molo : taw xpa..ha ha.. =p

sha : tq sha singgah sini..

manusia ni memang banyak ragam..he he..

ok..berusaha lebih gigih pasni..