Sabtu, 8 Januari 2011

Saya suka header saya cantik!!!

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

Entry ni dibuat sebab nak kan header free..
he he..moga2 dapat la..aminnn..
bukan apa..header blog ni ntah apa2 ntah..
so,,disebabkan cik suraya ni berbesar hati 
nak tolong buatkan header untuk 10 org yang terawal,,
apasalahnya aku mencuba nasib ye dak??ekekekke

***********************

Nak bende free je an??
mana bley..
mesti ar kene buat work sket..ada syarat weyh..
 syarat2nya??
ok..here it is..



1. Jadi follower sue

#ok..DONE!!

2.Buat satu entri ngan tajuk: saya suka header saya cantik!!!

# DONE!!

3.Letakkan banner diatas n link kan pada blog sue...

# DONE!!

4. Nyatakan ciri2 header yang korang suka.

# nak header yang mengandungi warna red n black..

xmau pink..girlish sgt..nak ganaz gitu..ahaksssss

# tema   abstrak pun ok..he he...

5. Letak link korang kat komen di sini!

ok..dah settle..

*ok..see..mudah ja kan??
erm..sue,,ok dak??ha ha
so,,sapa2 yang teringin,,tunggu apa lagi weyh??
ingat senang  ka orang nak buat header free2 kat kita??
JOM2..pakat buat..
ok..

-END-



4 ulasan:

Yaya Ijat berkata...

hehe..thanx..boleh2..
tp xnk letak pic ousna ke?
n nak pic yg transparent or ade background?

ousna90 berkata...

ala..xde gambar yang menarik ar..ha ha..nak yang ade background..bley??hik3

Yaya Ijat berkata...

boleh2...mmg ngah uat pun..huhu
tunggu eaa...

ousna90 berkata...

ok2..tenkiu taw =)