Khamis, 16 Februari 2012

Geram gila..

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Ok..Jiwa aku kacau sat hari ni..
Serius..aku geramm gila..
ntah apa kena ntah poyo sangat pak guard kat maktab ni..
sakit betoi la.
Aku datang lambat ke maktab pun,,dalam 7.32-7.35 pagi je..
bukan aku ponteng kelas pun..
nak dibandingkan dengan budak2 yang duduk hostel..
 7.30 pagi baru terkedek2 nak mandi pun ada..
perhimpunan langsung xpegi..
kelas pun datang lambat..
tak dak pulak tindakan..
(segelintir budak hostel OK..bukan semua.)
YA ALLAH..sabaq ja la..
semua ni sebab KAD MATRIX aku ada dekat HEP..
 selambat-lambat aku pun,,
aku datang perhimpunan pagi taw..*kalau xhabis lagi la.
 rekod kehadiran aku..bersih ok..
kalau nak ambil tindakan,,buat la secara menyeluruh..
baru ADIL!!!

@#$%^&*(..

ok..bai..

mood : sakithatimacamnakhentakorang!!

Tiada ulasan: