Ahad, 20 Jun 2010

Kenduri Kawin2..

Hurm..kawin??wah..

dengaq ja kawin macam best..padahal bukan aku yang kawin pun..

last week sedara aku kawin..tapi yang meriahnya kat umah aku..bukan kat umah org kenduri..ha ha ha

ada la dalam 30orang berkampung kat umah aku selama lebey kurang 3 hari 2 malam..dah macam homestay.

memang percutian bajet la dorang..sangat2 best..

punya la ramai sampai air tangki habes..ha ha..bilik air sentiasa full..nak mandi kene ambik nombor..

pengantin pun mandi kat luar..tapi best apa..bukan selalu kan??he he..cabaran utuk pengantin..eceh..

apa2 pun,,yang bestnya untuk kenduri ni,,hantaran dy cantik..simple but nice..buat sendiri semuanya..

pengantin pun comel..he he he

tengok gambar je lah eh..

xlarat nak menaip dah..


kat atas ni la tepak sireh yang berjaya dihasilkan dalam masa 3 jam sebelum majlis berlangsung..

pagi2 buta tuli aku ngan kakak aku yang sulung g cari kedai bunga segar yang jual bunga ngan span basah..

at last,jumpa la kedai india seblah kedai as-sadiq sigaraga kat belakang pekan rabu tu..he he..

Lastly,,harapanku semoga jodoh pasangan penganti ini berkekalan hingga akhir hayat hendaknya..amin....

Psstt : Pondan yang jaga kedai bunga kat bangunan padi kat aloq staq tudah meninggal..aku baru taw masa nak p cari span basah kat kedai tu..al-fatihah..

2 ulasan:

NaniE berkata...

cantiknya decoration hantaran..tempah ke buat sendiri..?
admirenya..

ousna90 berkata...

kakak pengantin lelaki tu yg buat..bunga2 tu susun selang seli,, then gam ja..simple sangat..akak buat sendiri pun boleyh..he he..