Sabtu, 2 Julai 2011

Hujung Minggu Bersama Ayahanda dan Bonda di TERATAK SAMUDERA KITA....

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..
Hari ini Sabtu,,
sepatutnya dekat maktab ada larian 1 malaysia..
tapi,,disebabkan mak ayah aku mai Terengganu,,
aku skip larian,then aku raikan mak ayah aku,,
lagi banyak faedah dan pahala aku dapat..he he
Macam biasa,,penginapan yang menjadi kegemaran mak dan ayah aku ialah di 
ya..WIFI sangat laju ye kawan2..
bilik serendah  Rm80 semalam..
chalet ni tepi laut di Pantai Mengabang Telipot.
pagi2 boleh la p dok tepi pantai tengok matahari terbit..
sesapa yang datang kuala terengganu,,boleh la singgah semalam dua kat sini..

                 Just Contacts Nor uzair : 019-3875588
                                                                         
Update:sedikit gambar sekitar chalet






7 ulasan:

Miss Tira berkata...

Kongsi-kongsi laa gambar.. :)

azrinna berkata...

Sudah lama tidak ke terengganu...terlalu lama sebenarnya tidak ke sana...

NaniRostam berkata...

salam...cantik tak pantai dia....letaklah gambar...tengs.

ousna90 berkata...

tira:saya baru letak gambar..he he..sorry
azrinna:jangan terkejut..terengganu banyak berubah skarang.
aunty:saya baru teringat nak letak gambaq..pantai dia cantik...

lagenda berkata...

menarik gak chalet dia tu yek..harga pun murah

NUNU EERA berkata...

mcm cntik je tmpt ni.. mmsti tenang je..

cik bunga berkata...

salam, dik..dekat je jarak kita, dan bertemu di alam maya. salam ukhuwah