Rabu, 2 Februari 2011

Kucing aku hilang lagi.. =(

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum..

 Ya Allah..
selamatkanlah kucing aku "TAM" dari sebarang malapetaka..
Baru semalam aku dukung2 dia..
main2 dgn dia..
Tiba2 pagi tadi masa breakfast,bila mak aku panggil semua makan,
TAM ja xdak..
pelik sangat..aku pusing cari TAM sana-sini..xjumpa..
Petang tadi,,aku cari lagi..TAM xsahut pun panggilan aku..
TAM baru 3 bulan..kecik lagi..
Kalau TAM lapaq,, mesti TAM balik..lagipun dah petang..
xkan la TAM xmakan seharian??
TAM masih minum susu lagi..
kesian kat  mak TAM..
mak TAM diam ja harini..
mungkin dia pun buntu..xtaw kemana anak dia pergi..
Dah la semua adik-adik TAM dah pergi xkembali..*2 ekor hilang dan tidak dapat dikesan,1 ekor dilanggar kereta tanpa sedar.. =(
tiba2 giliran TAM pulak pergi..
cepatnya TAM hang pi tinggai kami..
baru dua hari aku dapat tengok kelibat hang yang lincah..
TAM,,kalau TAM jumpa dengan tuan baru,,TAM jaga diri elok2..jangan buat perangai..
tapi,.kalau TAM dah mati,,kami halalkan segala makan minum TAM..
TAM jangan risau..

RINDUNYA...



1 ulasan:

Asni Amni berkata...

hehe...sweet je Ilham ni..tau..

apa2pun..k.asni tumpang sedeh..
moga dia selamat..amin